Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
· Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
· Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
· Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
· Вивчення учнів, учнівських колективів та об'єднань.
· Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
· Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
· Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
Вивчення учнів.
Об'єднання учнів у колектив.
Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
Робота з батьками та громадськістю.
Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
Співпраця із шкільним психологом.
Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
Індивідуальна робота з учнями.
Побудова системи виховної роботи в класі.
Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
· з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
· проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
· проводити індивідуальну роботу з учнями;
· контролювати зовнішній вигляд учнів;
· контролювати харчування.
Щотижня:
· організовувати чергування по класу;
· проводити класні години;
· перевіряти щоденники;
· проводити заходи у класі за планом роботи;
· працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
· контролювати виконання доручень;
· організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
· працювати з батьками;
· працювати з вчителями, що викладають у класі;
· проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
Щомісяця:
· проводити класні збори;
· проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
· відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
· тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
· контролювати стан підручників;
· зустрічатися з батьківським активом;
· відвідувати учнів удома.
Один раз за семестр:
· оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
· заповнювати табелі успішності;
· проводити батьківські збори;
· брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
· аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
· складати план роботи на канікули.
Один раз на рік:
· аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
· проводити відкритий виховний захід;
· оформляти особові справи учнів;
· оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
· працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
· писати характеристики (за необхідністю).
_______________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар